رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه

قابل توجه مشتریان محترم

به اطلاع می رساند، اخیرا گزارش هایی از سوی برخی بانکها و نهادهای دولتی معتبر به این شرکت واصل گردیده، مبنی بر اینکه "سررسید هوشمند اختصاصی رسفا" با ظاهری متفاوت به این عزیزان عرضه گردیده و بعضا منجر به انعقاد قرارداد  شده است، بدینوسیله اعلام میدارد، این گروه / شرکت (فناوری رسفا به شماره ثبت 323504، برند ثبت شده  مرکز مالکیت معنوی و علائم تجاری کشور متعلق به شرکت رایان افزار نارون بشماره ثبت 529975حق قانونی خود می داند تا نسبت به پیگیری کیفری (کلاه برداری) و حقوقی (انعقاد قرارداد و اخذ وجوه بلا وجه از مشتریان توسط سوء استفاده کنندگان) اقدام قانونی لازم را بنماید و بر اساس مدارک موجود (مالکیت معنوی سررسید هوشمند، صرفا اختصاص به گروه فناوری رسفا ( شرکت رایان افزار نارون) داشته و استفاده و فروش آن غیرمجاز می باشد. بدیهی است در اولین فرصت با خاطیان وفق مقررات و ضوابط قانونی اقدام به عمل خواهد آمد.

روابط عمومی و امور بین الملل گروه فناوری های رسفا 

امروزه در حوزه فناوری اطلاعات در سازمانها و مجموعه های بزرگ مسئله رسیدگی به درخواستها و مشکلات کاربران وکارمندان در واحد رایانه و یا مدیریت اطلاعات مربوط به اموال و دارایی های سازمان در فضای IT همواره مسئله ای درخور توجه بوده و هست . با توجه به ماموریت ها و جابجایی کارشناسان IT در واحد های مختلف استفاده از ابزار موبایل یا تبلت برای مدیریت بهتر ، سریع تر و لحظه ای خیلی سودمند و موثر خواهد بود  .

اگر شما با این عقیده همسو هستید ما راهکاری پایدار و همراهی همیشگی را برای رفع دغدغه ها و صرفه جویی در زمان برای مجموعه شما تهیه کرده ایم.

نسخه موبایل نرم افزارHelp Desk  رسفا به همراه ده ها امکانات و گزارش های متنوع و اختصاصی بخش فناوری اطلاعات ، از سوی مشتریان متعدد در سازمانهای دولتی ، دانشگاهها ، کارخانه های کشور ، مناطق آزاد ، شرکتهای نفتی و سایر مجموعه های خصوصی مورد توجه قرار گرفته است .

این  شرکت مفتخر است در این راه از همراهی ارزشمند شما بهره مند شده و با افتخار نام  مجموعه شما را نیز در زمره مشتریان خود به یادگار قراردهد .

درپایان شرح خلاصه برخی از امکانات نسخه موبایل نرم افزارHelp Desk  رسفا  به حضور ایفاد میگردد :

*بهره وری از کارتابل شخصی
*دسترسی به کلیه درخواست ها ازسوی کارشناسان
*ارسال درخواست از سوی کاربران در هر جای سازمان ازطریق تلفن همراه
*بهره مندی از آلارم رسیدن درخواستهای جدید روی تلفن همراه
*بهره مندی از نمودار آنلاین فراوانی درخواست ها در کارتابل کارشناسان
*امکان آزاد سازی ، برداشت ، و بستن درخواست از طریق تلفن همراه
*امکان پیگیری و مشاهده درخواستها از سوی کاربران به صورت آنلاین
*امکان ارسال یادداشت ، فایل و ضمائم ،گرفتن عکس مورد نیاز از طریق اپلیکیشن در کوتاه ترین زمان ممکن
*امکان توزیع در خواستها توسط مدیر بین کارشناسان واحد IT
*امکان ارجاع درخواستها بین کارشناسان سازمانی و ثبت مکالمات صورت گرفته روی درخواست در کوتاهترین زمان ممکن
*مدیریت آسان ، سریع و هدفمند

برگشت به بالا