رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه

قابل توجه مشتریان محترم

به اطلاع می رساند، اخیرا گزارش هایی از سوی برخی بانکها و نهادهای دولتی معتبر به این شرکت واصل گردیده، مبنی بر اینکه "سررسید هوشمند اختصاصی رسفا" با ظاهری متفاوت به این عزیزان عرضه گردیده و بعضا منجر به انعقاد قرارداد  شده است، بدینوسیله اعلام میدارد، این گروه / شرکت (فناوری رسفا به شماره ثبت 323504، برند ثبت شده  مرکز مالکیت معنوی و علائم تجاری کشور متعلق به شرکت رایان افزار نارون بشماره ثبت 529975حق قانونی خود می داند تا نسبت به پیگیری کیفری (کلاه برداری) و حقوقی (انعقاد قرارداد و اخذ وجوه بلا وجه از مشتریان توسط سوء استفاده کنندگان) اقدام قانونی لازم را بنماید و بر اساس مدارک موجود (مالکیت معنوی سررسید هوشمند، صرفا اختصاص به گروه فناوری رسفا ( شرکت رایان افزار نارون) داشته و استفاده و فروش آن غیرمجاز می باشد. بدیهی است در اولین فرصت با خاطیان وفق مقررات و ضوابط قانونی اقدام به عمل خواهد آمد.

روابط عمومی و امور بین الملل گروه فناوری های رسفا 

66591853 - 021 info(@)rasfa.ir

شرح برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار رسفا

·          امکان ثبت و آرشیو کلیه اطلاعات کاربران درسایر مجموعه های خصوصی و سازمانهای دولتی

·         امکان اتصال به سرور اکتیودایرکتوری جهت ثبت گروهی و یکباره کاربران به صورت هوشمند وسریع

·         امکان اتصال و خواندن اطلاعات سخت افزاری کلیه کامیپوترهای موجود درشبکه های  workgroup و Domain به صورت هوشمند

·         بهره مندی از امکان سرچ هوشمند براساس IP ، نام کاربر ، نام کامپیوتر، MAC Address دربخش رایانه ها

·         امکان ثبت گروههای تجهیزات به صورت داینامیک ودرقالب ساختار درختی به منظور تعریف انواع رسته های تجهیزات

·         امکان ثبت کلیه اموال سازمانی بهمراه اطلاعاتی همچون شماره سریال ،شماره اموال ، تاریخ گارانتی در رسته تمامی تجهیزات اعم از ماشین های اداری ، تجهیزات شبکه ، تجهیزات امنیتی و …

·         امکان تعریف فیلدهای داینامیک بسته به نیاز کاربر در بخش تجهیزات

·         امکان ثبت تاریخچه کامپیوترها ی موجود درشبکه و اطلاع از تعداد خرابی ، درخواست ،تعداد و شرح قطعات تعویض شده

·         امکان رویت سوابق کامل تجهیزات رایانه ای و غیره دربخشهای مالکین ، هزینه ها ، مشخصات فنی و…

·         امکان ثبت و آرشیو اطالعات امنیتی مسئولین IT اعم ازusername ,Password,ESSID,…

·         امکان ثبت قطعات و کالاها درانبار و صدوراسنادورودی و خروجی به فراخور نیاز مسئولین IT

·         امکان ضمیمه نمودن اسنادخروجی کالاها به درخواستهای تعمیرات وتعویض قطعه ازسوی کاربران

·         امکان ثبت و آرشیو لایسنسهای سخت افزاری و نرم افزاری بدون محدودیت با امکان ثبت فایلها و درخواستها و… به صورت طبقه بندی شده

·         امکان ثبت چارت سازمانی به صورت داینامیک باقابلیت Drag And Drop

·         امکان تعریف حوزه دید اطلاعاتی دربخش کاربران به منظور حفاظت ومدیریت بهتر اطلاعات وارد شده وتسریع در اعمال نمودن محدودیت های مدیریتی

·         امکان ثبت شرکتهای پیمانکار و نمایندگان رسمی دربخش شرکتها و فروشگاهها

·         امکان ثبت و آرشیو تمامی قراردادهای منعقدشده سازمانی

·         امکان ثبت و اجرای سرویس ها و بازدید های دوره ای PM جهت فعال سازی سرویس های دوره ای

·         تعمیرات و نگهداری تجهیزات سازمان ها با قابلیت فعال سازی کارتابل تکنسین ها ی فنی و مشاهده و ثبت گزارشات و شرح عملکرد حین اجرای برنامه

·         امکان پیگیری و مشاهده ریزعملکرد کارشناسان تعمیرات و نگهداری درقالب گزارشات متنوع ازسوی ادمین

·         امکان ثبت درخواست تعمیرات ، خرید قطعه ، رفع مشکل های نرم افزاری و سخت افزاری بدون محدودیت درنوع گروه تخصصی ازسوی کاربران مجموعه

·         امکان پیگیری و ثبت هزینه ها دربخش درخواستهای تعمیرات کاربران با بهره مندی از دو کارتابل عمومی و شخصی ازسوی کارشناسان

·         امکان ثبت اولویت های رسیدگی به درخواست ازسوی ادمین با امکان ثبت تنظیمات نحوه رسیدگی به درخواستها توسط کارشناسان درانواع گروههای تخصصی و زمینه های کاری به صورت کاملا  داینامیک و  باتوجه به نیازهای مجموعه

·         امکان مشاهده و پیگیری تمامی درخواستها ازسوی فرد متقاضی واطلاع از نحوه رسیدگی به درخواست وی ازسوی کارشناسان درتمامی مراحل

·         بهره مندی از قابلیت ارجاع ، هامش ،ثبت فایل ،ثبت هزینه توسط کارشناسان فنی مسئول دربخش درخواستها باتوجه به سطوح دسترسی تعیین شده ازسوی ادمین

·         بهره مندی ازگزارشات متنوع دربخش تجهیزات با قابلیت فیلترینگ براساس تمامی اطلاعات وارد شده ازسوی کاربر

·         بهره مندی از گزارشات نموداری دربخش تجهیزات به منظور رویت روند رشد تعداد تجهیزات

·         بهره مندی از گزارشات نموداری ورقابتی مربوط به عملکرد کارشناسان بخش درخواستها درسه حوزه گروهی ، انفرادی و به تفکیک گروههای تخصصی

·         قابلیت گزارش دهی موجودی های انبار به تفکیک اسنادخروجی و ورودی

·         قابلیت گزارش دهی مربوط به عملکرد سرویس کاران بخش PM به همراه گزارش انحصاری ریز عملکرد کارشناسان دراین بخش

بهمراه دهها گزارش و امکانات دیگر ..

برگشت به بالا